Print

Administratie

Administratie

Wij zijn eraan gewend dat er klanten zijn die met de zogenaamde schoenendoos binnen komen lopen op ons kantoor. Soms zit de administratie gewoon los in een plastic tasje. Van die schoenendoos of verzameling in een plastic tas maken wij met het grootste gemak een prachtige administratie die een gedegen controle kan doorstaan.

Afhankelijk van de omzetbelasting brengen veel van onze klanten iedere maan of kwartaal hun administratie -vaak heel goed verzorgd- op ons kantoor. Deze administratie verwerken wij dan en doen automatisch de aangifte Omzetbelasting. Het voordeel voor u als klant is dat u nadat wij uw administratie verwerkt hebben een goed overzicht krijgt van hoe u er financieel voor staat. Wij proberen te voorkomen dat u achter raakt met de betaling van de belastingdienst, en mochten er problemen ontstaan dan proberen wij deze op te lossen.

Er zijn ook klanten die elke week langskomen met de administratie. Voor klanten die bijv. een zeer grote administratie hebben kan dit een zeer goede oplossing zijn. U kunt op deze manier wekelijks zicht houden op de financiële situatie waarin u bedrijf zich bevindt.

Elk jaar maken wij voor onze klanten een jaarverslag. Samen met de ook door ons verzorgde aangifte Inkomsten- of Venootschapsbelasting kunt u de fiscus van alle benodigde informatie voorzien.

Indien u dit wenst kunnen wij met u de jaarrekening bespreken en aan de hand hiervan advies geven over hoe u uw bedrijf wellicht nog beter kunt leiden en/of financieel beter kunt renderen.

En ook voor tussentijds advies staan wij geheel tot u beschikking.

Contactgegevens

Administratiekantoor Van der Hoek
Gooierserf 380
1276 KS Huizen

Tel: 035-5241276
Fax: 035-5263733

Email: Dit e-mailadres wordt beschermd tegen spambots. JavaScript moet zijn geactiveerd om het te bekijken.

Routebeschrijving

routebeschrijving

© 2011 Administratiekantoor van der Hoek - Kvk nr: 32144486 - BTW nr: NL0842.72.442.B.01