Print

Correspondentie

Correspondentie

Vaak komt u er door alle drukte niet aan toe om die ene belangrijke brief of offerte nog even na te lezen, uw adressenbestand nauwkeurig bij te houden of de notulen van een belangrijke vergadering te maken en uit werken.

Dit zijn echter vaak de dingen die uw correspondentie net dat beetje extra professionaliteit geven waardoor uw bedrijf of organisatie op rolletjes loopt en blijft lopen. Uw correspondentie is immers het visitekaartje van uw bedrijf of organisatie en vaak de eerste indruk die (potentiële) klanten van uw krijgen.

Een offerte met fouten wordt vaak minder goed beoordeeld en een website met verouderde teksten wordt al snel niet meer bekeken. En als uw adressenbestand niet meer goed op orde is stuurt u al gauw de verkeerde persoon en/of organisatie een brief of mailing waardoor hij op de grote hoop beland in plaats van bij de persoon die over de kwestie gaat.

Helaas heeft niet iedereen altijd de tijd en middelen om dit goed te doen. Een flexibele ondersteuning bij uw correspondentie zou de juiste oplossing voor u kunnen zijn. U stuurt ons u brief of offerte en wij kijken hem voor u na en sturen de gecorrigeerde versie naar u terug. Of wij houden uw adressenbestand keurig voor uw bij zodat hij altijd up-to-date is wanneer u hem nodig heeft.

Contactgegevens

Administratiekantoor Van der Hoek
Gooierserf 380
1276 KS Huizen

Tel: 035-5241276
Fax: 035-5263733

Email: Dit e-mailadres wordt beschermd tegen spambots. JavaScript moet zijn geactiveerd om het te bekijken.

Routebeschrijving

routebeschrijving

© 2011 Administratiekantoor van der Hoek - Kvk nr: 32144486 - BTW nr: NL0842.72.442.B.01